آیا می توانم امید به زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در طولانی مدت می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم امید به زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در طولانی مدت می شود

آیا می توانم امید به زندگی بیماران نفروپاتی IgA طولانی شود؟ شما می دانید نفروپاتی IgA یک نوع بیماری کلیوی ایمنی است، امید به زندگی نگرانی بیماران ترین و اعضای خانواده خود را.

امید به زندگی را می توان با درمان مناسب و طولانی مدت. با این حال، مشکل این است که آنچه می تواند انجام شود برای کمک به بیماران دیگر زندگی می کنند. دیالیز و پیوند کلیه هستند معمولا برای مقابله با بیماری کلیه. این می تواند برخی از علائم با حذف مواد سمی در داخل کلیه ها را کاهش دهد. بنابراین، تا حدی، دیالیز می تواند کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه و گسترش امید به زندگی. با این حال، بیمارانی که تحت دیالیز اغلب برخی از عوارض جانبی، از جمله ایمنی پایین، فشار خون پایین، تهوع و استفراغ و غیره را تجربه کنند. این نیز از عوامل خطر به زندگی تهدید بیماران. علاوه بر این، بیماران می توانند طول عمر با پیوند کلیه است که در آن کلیه جدید در بدن قرار داده به جای یک بیمار طولانی، اما، است یک سوء تفاهم است که بیماران می توانند در دیالیز برای بقیه عمر خود تکیه می کنند وجود دارد. در بالینی، پیوند کلیه است درمانی برای بیماری های کلیوی شما نیست، همیشه شانس است که کلیه جدید بافت های بدن خود را رد وجود دارد. چه تر است، کلیه جدید استفاده شده است تا بیماران به دنبال برای یکی دیگر از کلیه جدید برای حفظ زندگی و یا شروع به انجام دیالیز دوباره.

روش اساسی ترین برای طولانی امید به زندگی است برای بهبود عملکرد کلیه است. فقط با این میانگین، بیماران می توانند یک زندگی عادی زندگی می کنند مانند مردم سلامت انجام دهد. چگونه برای کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه، کارشناسان کلیوی از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را توصیه کند. این درمان می تواند عملکرد کلیه از ترویج گردش خون، مصرف رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد نفروپاتی IgA و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: